Ord, jag finner inga ord.

Alltså, okej. Var på plats hos AF idag, klockan elvanollnoll, precis som jag skulle. Mötet börjar, får fylla i närvarolista, får fylla i nån annan lapp. Sen är det nån föreläsare som berättar om någon nytt projekt i Partille där vi skulle få delta. Jag lyssnade inte så noga, eftersom jag ju redan vet om att jag börjar plugga om ett par veckor bara. Efter ca 30 min kommer min gamla jobbcoach fram till mig. Hon ville försäkra sig om att jag var den jag påstod (WTF?!) och sen undrade hon vad jag gjorde där (WTF?!?!). Jag förklarade att jag var där för att hon bett mig komma dit (DOH!). Då säger kärringen att hon skickat fel info till mig för, and I quote: Du ska ju börja plugga, väl?

Jippie! Min dröm har gått i uppfyllelse, AF har LYSSNAT för en gångs skull! Sen gick det ju utför igen då. Efter mötet så sa hon att hon skulle skicka en kallelse till mig, samt info om aktivitetsstödet. Och guess what! När jag kommer hem 30 min senare, så ligger det ett brev från AF i brevlådan. Det gick fort, må ni tro.


Snälla! Jag ber den lille skäggige mannen där uppe! Låt skolan börja snart, så att jag slipper den här skiten nu! Tack på förhand...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0