Last night on earth.

Stress! Fick reda på igår att Rammstein minsann kommer till Sverige för två spelningar i februari. Och biljetterna släpps redan på måndag. Jag och Tina vill ju så sjukt gärna åka upp till Stockholm för att se dom, så jag hoppas bara att jag får biljetter. Ståplatserna tog ju slut hur fort som helst sist, så då fick jag nöja mig med sittplats. Men det är ju bättre än inget alls.

Lyckas förresten alltid hitta de bästa låtarna när jag är bakis. What's up with that? Och nej, nu menar jag inte Rammsteins nya låt. Har blivit totalt nerkärad i denna från Green Day's senaste skiva.

My beating heart belongs to you
I walked for miles 'til i found you
I'm here to honor you
If i loose everything in the fire
I'm sending all my love to you

Så jävla bra!



Nu är jag hungrig, så jag ska ner och köpa pizza.
Japp, sån är jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0