090930

Yes! Både första och andra skoldagen avklarade. Och det galant!

Har skitkul på lektionerna, och jag lär mig grymt mycket. Igår fick vi pröva på konstmaterial, akryl, för första gången. Vi fick öva på konsistensen på bollarna, det fick inte vara för mycket vätska och inte för mycket pulver osv. Riktigt svårt först, men efter ett par bollar satt det. Sen fick vi börja så lätt med att bygga upp naglar med fransk manikyr. Mina smajl blev jättebra! :)

Och första dagen var det en enkel manikyr med handmassage vi fick lära oss, något jag repeterade på mami igår kväll. She likey! Hon somnade. Hahaha :)


Slänger upp lite bilder på bygget senare.
Skolan kallar! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0