Clothes.

Nu är jag tillbaka från min "bloggpaus". Har inte haft så supermycket att vare sig göra eller berätta de senaste dagarna, så därför har jag helt enkel skitit i det. Tänkte slänga upp lite bilder på vad jag köpte i Ullared i måndags. Det gick MYCKET pengar, kan jag bara säga. Dock inte inne på Martin Shop, så mycket skit som dom hade. Hade inte tagit emot något där om dom så kastade det på mig, som mamma brukar säga.


Köpte såklart en massa annan skit också, bl.a. en träningsdvd; Boxaerobics. Så nu jävlar ska jag komma igång! Fast tja, jag har inte använt min yogamatta än. Som jag fick i födelsedagspresent. I september... *smäll på fingrarna*

Nu ska jag kolla ifall min korsett jag vann i helgen har kommit!
Hoppas, hoppas, hoppas!


Ciao så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0