Adoption på gång..

..eller inte ännu, men snart. Har skickat in en adoptionsansökan till Göteborgs Katthjälp, för jag vill så gärna att Iris ska ha en kompis. Hon har ju hundarna här hemma att leka med, men det är inte samma sak. För rätt vad det är så hugger dom efter henne, och det är ju inte så kul. Så förhoppningsvis har jag snart en till liten bäbis att mysa med!

Var på Barbarella igår för att eventuellt byta en stav i en piercing, men det behövdes inte. När vi skulle gå såg jag att tjejen i kassan hade tre skindivers vid tinningen. Så jävla coolt! Så jag var ju självklart tvungen att börja snacka med henne om dermal anchors som jag ju vill ha. Det visade sig att hon skulle göra exakt likadan som jag vill ha på nyckelbenen samma kväll. Nu är jag avis. Har nästan bestämt mig för att faktiskt göra det, men jag måste samla lite mod först.

Har hittat en sida med de snyggaste smyckena!


Nu blir det frukost.
Pinsamt sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0