Pinsamt värre.

Okej, jag hade noll inspiration för att skriva en tuff rubrik, så jag tänkte mig dagens datum. Men jag vet ine hur, ska man skriva 20090304 eller 20090403??? Help me!

DH-premiär igår. Alla vet ju redan att jag är en gottegris, så även på premiärdagar. Så igår hade jag laddat upp med popcorn, chocklad och en punschrulle. Dessutom hade jag köpt Ben&Jerry's Cookie Dough. Som jag kom på nu. Fuck.

Strax ska jag hem till min mormor och hålla henne sällskap. Min morfar åkte till Skövde igår för att opereras, och kommer inte hem förrens i slutet av veckan. Och min stackars mormor ska ju inte behöva sitta ensam hela veckan. Så jag tar kissen under armen och traskar hem till henne!


See you when I see you!

Kommentarer
Postat av: Ninni

man skriver det första ;) annars blir det ju 3 april =P så tänker jag iaf =P

2009-03-04 @ 11:45:38
URL: http://neonroza.blogg.se/
Postat av: Josse

Ja, precis så jag tänkte också :P Men jag ville ändå vara säker :P

2009-03-04 @ 20:46:28
URL: http://roriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0