Ge mig lite mer!

Jag har fått en svärson! Iris har skaffat sig en fästman. En orange pojke som brukar sitta och kolla in genom vårat sovrumsfönster. Lite småläskigt sådär, men han är riktigt söt ^^

Är inte färdig med den nya designen än, som ni kan se. Men fan, så fort jag blir färdig så är det något jag vill ändra på. Eller så kommer jag på att jag vill göra något helt annat. Jag är jävligt jobbig när det gäller sånt. Ska se om jag orkar sätta mig och pyssla färdigt med den någon kväll nu.

Ikväll ska jag ner till Tinas nya lägenhet och mysa med film :) Men först ska jag till posten och hämta ett paket från Nelly. Japp, jag har gjort det igen... köpt skor alltså. Har köpt lite nya klänningar också. Slänger upp bilder senare idag, eller imon. Eller ännu längre fram, ni vet ju hur jag är ;)


Ciao så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0