Diving to deep for coins.

Jag har bytt header igen! Inte för att jag inte var nöjd med den jag hade innan, men jag började pilla lite och kunde inte hejda mig. Är supernöjd! :)

Det har inte hänt så mycket den sista veckan. Träffade Jenny i tisdags och åkte in till stan med henne. Hittade en affär på Andra Långgatan som jag blev helt förälskad i. Bara en massa korsetter och minikjolar i gothstil, som jag älskar! Piercingsmycken och skor hade dom också. Rena paradiset.

Nu ska jag städa, det ser ut som ett krigzon här. Så blir det lätt när man bor ensam i ett stort, jävla hus i nästan en månad. Men till helgen kommer dom hem igen, så då är friden över.


Until later! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0