Beerpong!

Wohoo! En helg utan ego-bilder, för en gångs skull! :)

Känns faktiskt bra att få ge min kamera en liten paus, det har hon förtjänat. Igår träffades vi hemma hos Tina och fixade oss, sen åkte vi till Rävekärr och spelade Beerpong! Inte jag och Ninni då förstås, fast vi var med lite i spelet. Vi fick agera bollkalle... Men Tina spelade, och hon vann nästan! :D

Idag ska jag faktiskt bara ta det lugnt. Känner mig lite hängig, och jag spår en mindre förkylning i min framtid. Måste dessutom börja träna stenhårt på måndag, så lite vila är att föredra. Har nämligen ett träningskort som går ut i augusti, och jag har bara använt det fem gånger. Så ja. Jag måste ju få lite valuta för mina pengar. Typ.

Sista godiskvällen ikväll, mao. (= Med Andra Ord, Ninni!!!)


Nu går åskan. Jag är rädd...
/xoxo


Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag vet vad det betyder nu.... :P

2009-07-18 @ 21:04:52
URL: http://neonroza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0