Skumma cravings...

Alltså, jag har sånna sjuka cravings. Blev nyss supersugen på räkor och majonäs. Speciellt majonäs. Tror nästan att jag är skengravid eller nåt. Får väl bli att jag äter räkor i morgon då. Just nu håller jag på att fixa mig, ska hem till Issa om en stund och äta tacos. Åt tacos igår också, hemma hos päronen, men shit the same. Tacos är gott, ni vet.


Har blivit utmanad utav Malin, so here goes nothing..
Ladda upp den sjätte bilden i ditt sjätte album i Mina bilder.


Detta är den sjätte bilden i mitt sjunde album dock.
Hade inga bilder i det sjätte albumet.

Detta är då jag (dööh!) någon gång i gymnasiet. Taget med min mobilkamera. Gosh, jag saknar alltid mina piercingar när jag kollar på detta kortet!

Jag utmanar nu:
Ninsterlicious
och
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0