Scones. Blåbärsscones.

Oh. My. God! Jag är så sjukt sugen på scones med lemoncurd just nu! Sitter och letar lite inspiration till recept på nätet. Vi får väl se hur det går. Tyckte att blåbärsscones lät så gott.
Vi får väl se, vi får väl se.

Senare idag ska vi åka och handla. Vi ska t.ex handla 4-5 kg kyckling. Wierd, huh? Jag tycker iaf att det låter sketmycket. Sen så har jag fortfarande inte kommit på något gott recept för tårtorna ännu. Och jag har bara 5 timmar till på mig. Fasiken, en sån press jag har på mig!


Måste diska också.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Gratta Iris ifrån mig ;) Hon har namnsdag idag =P

2009-02-10 @ 14:15:25
URL: http://neonroza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0