Je crois entendre encore...

Ytterligare en natt som jag nästan legat helt sömnlös. Detta börjar bli irriterande. Däremot var det världens mysfaktor i morse när jag vaknade till och min lilla bebis låg ihopkurad vid min hals.
Min lilla flicka! <3

Minns ni att jag hade ont i mitt vänstra öra? Nu har jag ont i det högra i stället. Dessutom är jag helt yr just nu, och har fått för mig att jag blivit allergisk mot choklad. Fan, vad allt ska vara jobbigt. Orkar inte bli sjuk.

Kvällen igår hemma hos Issa var riktigt trevlig, även fast jag gick rätt tidigt. Tacos, Ragnar, vin och Galenpanna. Och 90-tals musik på detta. Kan knappast bli bättre. Btw, jag var Basil Fawlty på Galenpanna. Hell yeah!


Nu ska jag slänga på en skiva klassiskt och börja tina räkor. Det blir nämligen räkor och vin här ikväll. Vem är på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0