I'm floating around in ecstasy

Om exakt 10 dagar fyller min lillebror 15 år, så idag blir det till att fixa presenter till honom. Vad tänker jag ju självklart inte säga här, eftersom han läser. Men en grej kommer att bli extra speciell. Han skulle egentligen fått den i julklapp, men då sket sig allt. Så han får den nu istället.

För övrigt sitter jag här och dagdrömmer om tatueringar. Har en så sjuk lust att gadda mig igen. Ska jag visserligen göra om två veckor, men då ska jag bara fylla i den senaste jag gjorde. Så det räknas ju inte riktigt.


Denna låten får mig alltid på så sjukt bra humör!
Och nu ska jag fortsätta med presentfixandet, så...

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0