Idag lever inte jag.

Bara så att ni vet. Tre dagars sömnbrist har satt sina spår. Lyckades hålla mig vid medvetande till halv fem imorse, så jag fick iaf se när Heath Ledger vann sin Oscar. Jag grät, kan jag erkänna.

Sen skulle jag upp vid nio-tiden. Skulle till optikern för att beställa nya linser nämligen. Ska tillbaka senare i veckan också, för att prova ut ett par nya glasögon. Har bestämt mig för att ha ett par att använda nån gång i veckan bara, så att mina stackars ögon får vila lite från linserna. Hade tänkt mig ett par svarta bågar från antingen Prada eller Dolce. Har sett några jag gillar, men kan inte riktigt bestämma mig. Så mor min får följa med och agera smakråd.


För resten av dagen kommer jag nu ligga död i min soffa.
Så ring inte är ni snälla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0