Doh!

Jag har inte uppdaterat på över en vecka, jag vet...

Har varit allmänt deprimerad den sista tiden. Bland annat för att min bror lever rövare nere i Sydamerika, och jag inte vet när eller om, peppar peppar ta i trä, jag får se honom igen. Jag har för många saker att tänka på, och för mycket som jag oroar mig för. Och jag blir så jävla trött på att gå runt så hela tiden! Det finns inget jag hatar så mycket som när jag tycker synd om mig själv, men tyvärr har jag hamnat i den sitsen att jag gör det. Hela tiden.

Jag vill flytta härifrån. Jag vill flytta till UK. Vem vill följa med mig? Inget kul att flytta själv, ju. Den enda glädjen i mitt liv just nu är min lilla bebis. Fast även hon kan vara en pain-in-the-ass ibland. Men jag älskar henne ändå.


Min alldeles egna lilla Iris!


Over and out.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Gud va fint du har gjort =D

2009-02-02 @ 16:32:26
URL: http://neonroza.blogg.se/
Postat av: Josse

Nja, jag tyckte att den blev för jävla rörig så nu bytte jag igen :P Men tack ändå ;)

2009-02-02 @ 16:55:01
URL: http://roriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0