Another one bites the dust..

Ikväll är det TM 11 final! Det ska jag ju såklart kolla på.
Hade tänkt äta sallad med kräftstjärtar till det.
Nana nana nana, ni får inte smaka!

Sitter här fortfarande och försöker klura ut en kalastårta till lördagen. Har kommit en bra bit vägen nu, men jag säger inget ännu. Slänger upp lite bilder på söndag så får ni se. Vill även prova lite nya tårtfyllningar. Hittade en som lät god. Eller ja, ett tag lät den god. Sen såg jag att den sista ingrediensen skulle vara kokt potatis. Jag vill inte vara otrevlig eller så, men.. what the hell?!

Nu är jag grymt irriterad också. Försöker hitta en låt med Queen, men den finns inte med på Greatest Hits-skivan. Kan någon förklara varför? Jag tycker då att den borde vara med där...


But that's just my opinion..


Kommentarer
Postat av: Patrik

vilken queen låt tänker du på?

2009-02-11 @ 16:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0