Have I found you?

Sitter och planerar inför mammsens 45-års fest i om tre veckor. Det är så sjukt mycket som ska hinnas med!

Har provbakat tårtan idag, måste ju veta om den smakar bra. Har precis gjort klart inbjudningskorten också. Hade egentligen velat få iväg dom innan helgen, men dom är handgjorda så det tog lite längre tid än jag räknat med. Imorgon ska jag börja frysa is. Eftersom vi ska ha en stor zinkbalja full med dricka, så måste vi ha en jävla massa is att fylla den med. Och då måste jag ju såklart rensa frysen också. Ett par kilo is tar upp en rätt stor plats.

Suck.

Apropå tårtor; älskar ju flervåningstårtor i alla dess former, och hittade denna vackra sak härom dagen:


Detta är MIN tårta! Lite för prålig för min födelsedag i år, men när jag fyller 25. Då fan! Den SKA bli min!

Läste ut den fjärde, och sista, boken igår. Skrattade, grät och skrek om vartannat, rakt i örat på Ninni efteråt. Ville inte att den skulle ta slut. Och längtar som satan till premiären av New Moon i november. Funderar på att göra en sån kalender man alltid hade när man var liten. Ni vet, man fick göra en egen som räknade ner dagarna till en viss händelse. Antingen så klippte man bort en ruta varje dag, eller så satte man ett kryss. En sån ska jag göra. Som om jag inte har nog med att göra just nu...



Nu: Laga mat. Tacos.
Sen: Film!
Gedo senki

Kommentarer
Postat av: Patrik

Ring till McDonalds eller Burger King, de säljer is i större mängder i säckar, bara ringa och kolla om de kan hjälpa till, ofta så är det inga problem och brukar kosta runt en 50lapp. Slipper ni själva frysa vatten som tar upp plats ;)



//Patrik

2009-08-06 @ 21:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0