Harry Potter.

Har varit i stan större delen av dagen idag med lillebrorsan. Noterade att kön till Paddan gick hela vägen upp till Storan. Whats up with that? Vi spanade in födelsedagspresenter till mammsen. Jag tror att jag vet vad jag ska köpa, men jag har inte bestämt mig än. Hatar att bara köpa första bästa grej sådär, även om det är helt perfekt.

När lillebrorsan iaf köpt sin present strosade vi omkring inne i Nordstan en stund. Sen gick vi till Dahls och köpte varsin räksallad med couscous till middag. Vi satte oss på Lejontrappan och åt. Supermysigt :) Sen tog vi en härlig promenad till Bergakungen och kollade på Harry Potter och Halvblodsprinsen. Och jag gillade den skarpt!


Nu blir det lite zappande framför TV:n. Har ingen lust att sova... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0