Damn these wild young hearts!

Ny vecka med nada att göra. Som vanligt.

Kort sammanfattning av helgen:
Fredag: Räksallad och mys med familjen, sen The Birdcage med Emme.
Lördag: Räkor och mys med Ninni, sen langos och dansband med Ninni inne i stan. Sen hem, uppesittarkväll med chips och godis. Lite segt tv-zappande, sen Mus i sitt eget hus. På svenska.
Ringa till Ninni och gråta av skratt.

Jag menar det, jag grät verkligen av skratt till den döende pappan. Missförstå mig inte, jag tycker att det är jättehemskt när människor dör. Men den dialogen. Och pappans dubbade röst. Alltså.. det finns inga ord för att beskriva hur jävla roligt det är. Speciellt när jag kom att tänka på hur min kära storebror alltid härmade honom när vi var yngre.

Igår chillade jag mestadels, var inne i stan en snabbis för ett ärende och kom nästan inte hem därifrån. Så sjukt mycket folk där av någon konstig anledning. Inget speciellt som hände så vitt jag vet? Hela avenyn var avspärrad, och det stod flera tusen människor mitt i gatan. Det var typ mer människor än på kortegen? Wierd.


Idag ska jag storstäda mitt rum.
Det kan behövas.
Tro mig.


Kommentarer
Postat av: Ninni

Haha, det var grymt när du ringde :P Henrik vaknade och trodde jag grät typ :P Haha, det gjorde jag ju nästan med, fast av skratt :P

2009-08-17 @ 13:02:52
URL: http://neonroza.blogg.se/
Postat av: Josse

Hahahahaha :P

2009-08-17 @ 23:07:02
URL: http://roriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0