20090814

Konserten i onsdags var väl sådär. Markus var ju skitbra, även om förstärkarna och högtalarna på scen pajjade mitt i. Men publiken alltså! Oh my..! Jag och Ninni var mycket, mycket äldre än de flesta där. Inget fel med det, absolut inte. Men dom verkar inte kunna det här med att respektera andra? T.ex. så hoppar man inte omkring, vilt viftandes med armarna, när det står folk packade som sill i sillburkar! Speciellt inte när en del av de personerna, mig och Ninni inräknade, bara mäter ca 160 cm över marken, och därmed får deras armbågar i ansiktet!

Vi gick därifrån helt enkelt. Ställde oss bakom klungan, där det var lite glesare med folk. Då hamnade vi istället bakom ett gäng med småtjejer, som halsade någon klar vätska ur en saftflaska. Det var hemskt att se, då dom var 12-14 år nånting kanske. En av tjejerna var så borta, att hon började klä av sig. En annan fick psykbryt och satte sig ner, mitt bland allt folk, och började skrika och gråta. Sen blev hon glad igen. Sen började hon gråta igen. Sen tog det slut, och jag och Ninni gick därifrån.

Intressant konsert, mao.

Idag då? Ska bara ta det lugnt. Familjen åker till landet igen tidigt imorgon, så vi ska mysa med sallad ikväll. Och imorgon blir det Göteborgskalaset igen! Ska äta langos med Ninni, hon har aldrig ätit det ;)


Kommentarer
Postat av: Ninni

Bejbie <3

2009-08-14 @ 21:48:30
URL: http://neonroza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0