Rånad.

Har äntligen hört av min bror. Som inte mår så bra. Hur kul är det att höra? Han är i ett land där det brutit nån jävla sjukdom, och han har legat i flera dagar. Sen hurpass allvarlig sjukdomen faktiskt är tål ju att diskuteras. Aftonbladet är väl mer eller mindre kända för att överdriva sina nyheter något gravt. Men nu är det ett faktum att folk faktiskt dör där nere, och Joakim befinner sig någonstans på vischan och mår inte bra. Han har dessutom blivit rånad. Fick en ångestattack när jag hörde det. Usch & fy & blä. Kom hem nu, snälla!

Sen så har jag gjort det igen. Kollat in en massa skor jag egentligen inte har råd med. Men dessa måste jag ha. Funderar på att sticka till min inköpare redan idag och höra vad priset kommer att hamna på.


från PleaserUSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0