Soffan!

Nu ska jag ljuga lite här: Idag har jag inte städat.

Haha, ser ni? Jag varierar mig lite ialla fall ;) Nää, seriöst jag är så sjuuukt seg nu. Ligger här på soffan och lyssnar på musik på min DVD. Nåt den är bra. Kul för den. Verkligen.

Måste verkligen bort till Media Markt sen och se om jag hittar en ny. Tar jag bussen behöver jag ju inte oroa mig för att jag köper något. Lycka till med att jag ska orka bära omkring på en kartong liksom, haha! Sen ikväll kommer min pappa ner hit med ett bord jag ska ha i mitt sovrum. Måste ställa min fotoskrivare på något. Hade nog tänkt möblera om lite i sovrummet också. Men bara kanske.

Nu ska jag tappa upp ett bad och tända massa ljus. Ska planera lite Halloween medan jag ändå håller på. Två njutningar i en, som min vän Johanna brukar säga. Damn vad chill :)


Köss & tabberas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0