have yourself a merry little christmas.

Gah! Gud, jag längtar så fruktansvärt mycket till jul! I år är första julen jag firar i min lägenhet också, så nu får jag äntligen använda allt kul julpynt jag samlat på mig genom åren. Köpte min första julklapp i lördags också. Till far. Hoppas han blir glad :)

Just nu sitter jag och googlar 'Gingerbread house'. Ska se om jag hittar lite schyssta ideér. Pepparkakshus måste man ha. Off course. Kan bara inte bestämma mig för om jag ska göra huset och allt själv, eller om jag ska köpa ett färdigt hus och bara dekorera det. Jag drar mig till minnes att jag tjatade till mig en jävla massa deg förra året för att jag skulle göra ett tåg. Det gick inte så bra. Pepparkakorna blev svarta. Jag vill minnas att dom ska vara bruna? Men sen vill jag inte lägga ner för mycket jobb heller. För det första: jag orkar inte. För det andra: jag kommer inte vilja äta upp det. Btw, kan man äta ett helt hus själv? Jag ska. Punkt.

Detta vore väl något?
Yeah right! In my dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0