[tahwrtah]

Oh yes, jag har ett så intressant liv. Idag har jag ätit frukost och diskat. Kan inte med ord beskriva hur mycket jag HATAR att bara sitta hemma på dagarna! Jag får väl bara hoppas att det blir bättre snart.

Nu sitter jag och kollar lite på Panduro's hemsida. Har bestämt mig för att bli tårtbakarproffs >.< Älskar att baka, dekorera det jag bakat och framför allt att äta upp smeten som blir över! Och Panduro har många bra redskap. Och eftersom jag är världsbäst, så why not? Finns folk som tjänar pengar på sånt. Nu kan jag ju inte direkt mäta mig med dom största, men övning ger färdighet. Right? '-'

I eftermiddag ska jag hem till päronen. Har varit hos dom varje dag den senaste veckan. Kan lika gärna flytta hem igen, känns det som. Hah, wooord! Nä, men helt ärligt så ska jag gå igenom alla sällskapsspel dom har där hemma. Dom spelar ändå inget, och jag upptäckte till min förfäran i lördags att jag inte har ett enda jävla spel hos mig. Inte för att jag någonsin har besök, men ändå. Som i Gevaliareklamen: När du får oväntat besök. (Ninni och Tina, fatta vinken..)
Nä, nu ska jag nog tappa upp ett bad faktiskt. Har köpt badsalt som luktar kokos. Yum!

ò_Ó   /xoxo

Kommentarer
Postat av: Patrik

jaha,, så jag och Erik räknas inte som "oväntat besök" då? ;D



2008-11-11 @ 23:32:21
Postat av: Josse

Haha, klart att ni gör :P

2008-11-12 @ 12:45:38
URL: http://roriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0