Hemma!

Blev väckt imorse. Ja, jag kunde jobba, så det vart bara att pallra sig upp ur sängen. Efter 6 timmars sömn. Lite money ialla fall. Kom hem för en trekvart sen. Har suttit vid datan sen dess. Är sjukt hungrig, men jag ids inte resa på mig för att laga något. Har inget hemma att äta, ändå.

By the way, idag har jag totalt dreglat sönder mig själv på jobbet. Har jobbat nere på BodyZone hela dagen. Snacka om att vi har fått in nice underkläder. Jag menar riktigt, jävla fina set och sånt. Så har ni vägarna förbi KappAhl, gå in och njut.

Höhö, jag köpte en dubbel-twix förut också. Den ska jag ha när jag tittar på Indy sen! >.<


Stackars Ninni som bara läser och läser. Vill du smaka?

Kommentarer
Postat av: ninni

Va?

2008-11-20 @ 20:51:35
Postat av: Anonym

Hahaha! Du har ju en hel bok att läsa :P Så jag tänkte vara snäll och bjuda dig på lite twix :D

2008-11-20 @ 22:05:43
Postat av: Josse

WTF?!?!?! Jag kan ju inte vara anonym på min egen blogg!

2008-11-21 @ 00:33:02
URL: http://roriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0