Galna, jävla människor!

Butiken öpnnades idag. De 100 första kunderna fick 100 kr att handla för. Så ställer dom en höggravid tjej att dela ut dom. Cp-kunderna armbågade henne i magen. STÖRDA MÄNNISKOR! För övrigt har dagen varit helt okej. Massa folk som frågat en massa saker, både normala och onormala frågor. En gammal tant kom fram till mig och ville ha hjälp med sin mobil t.ex. Så idag har jag fått leka tech-support också >.<

Såg precis på IMDB att filmen Marley & Me går upp på bio i februari. Jag stör mig fortfarande något helt jävla enormt på att dom har satt två såpass, enligt mig, oseriösa skådespelare i huvudrollerna. Boken fick mig att gråta störtfloder, jag tror knappast att Jennifer Aniston och Owen Wilson kan göra samma sak. Och tro mig, man VILL gråta störtfloder. Har man ett hjärta, så gör man det. Hursom så ska jag se filmen, jag vill ge Jen och Owen en chans att bevisa för mig, och alla andra så klart, att dom kan göra seriösa filmer.

En film jag seriöst längtar ihjäl mig tills den kommer ut är ju såklart Angels & Demons, uppföljaren (prequel) till The Da Vinci Code för er som inte vet det. Eftersom jag tyckte att den boken var så sjukt jävla bra, har jag såklart världens förväntningar på filmen! Förstår dock inte riktigt varför Ewan McGregor ska spela Carlo Ventresca. Såg inte direkt en rödblond skotte framför mig när jag läste boken. Filmen kommer på bio i maj.

Eftersom jag ändå håller på att jobba mig, så måste jag ju såklart också nämna X-Men Orgins: Wolverine som också kommer på bio i maj. Jag älskar X-Men! Wolvie är en av mina favoritkaraktärer också, så jag kan/vill/får inte missa filmen! Väldigt spännande rollbesättning också måste jag säga.


Nu ska jag fixa någon typ utav föda.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0