It's a new morning..

Livet är hårt nu. Inte nog med att AF förföljer mig och plågar mig. Nu har vi ingen bil längre heller. Nope, papi smällde med bilen igår. Suck.

Är rädd att jag är på väg nerför igen. Orkar inte med det en gång till. Får bara hoppas att allt blir lite lättare när jag börjar skolan i slutet av månaden. Att det skulle börja kännas som om allt får en mening igen då.


Jaja, nu lättar vi upp stämningen lite här. Ska ner till min älskade syster-yster ikväll och kolla på film. Kanske lite godis på det också? :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Godis kan man alltd räkna med om man kommer till mig;)

2009-09-03 @ 19:09:04
Postat av: Josse

Yes, I know ;) Men snart får det bli slut på det. Nyårslöfte? :P

2009-09-04 @ 00:36:37
URL: http://roriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0