And it goes...

Hua, när jag gått upp imorse var det första jag fik syn på en stor, fet jävla spindel i mitt "mellanrum" (dvs. rummet som är mellan mitt rum och garaget). Jag försökte förgäves ta kol på aset med hjälp av hårspray, men det gick inte. Som tur var hade papi precis kommit hem för en snabb fikapaus från jobbet, så han fick komma ner och ta den.
Usch, hatar verkligen spindlar.

Sen blev det stress, för jag skulle åka till Hisingen och gå på ett möte. Eventuellt för sista gången, tyvärr. Och min jobbcoach, som jag haft hela våren och sommaren, har inte kommit tillbaka ännu från sin ledighet. Så om Arbetsförmedlingen ska börja krångla, vilket inte skulle förvåna mig alls, så får jag inte träffa henne mer. Tråkigt, hade velat säga hej då till henne. Fast jag kan ju för allt i världen inte förstå varför AF skulle börja krångla nu, och vilja att jag skrivs över hos dom igen, då jag börjar plugga på heltid om 3-4 veckor. Varför gå igenom allt det för? Varför ta upp ännu mer tid hos AF, när deras kötider redan är så enormt långa?

Jag i lördags  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0