Takfärg in my eye.

Hello gott folk!
Idag har jag hjälpt Issa att måla sin nya lägenhet. Fuck, vad jag är bra! Fast det var inte kul när jag fick takfärg i ögat. Det sved lite. Sen delade vi på en schebabpizza också. Mums.

Valborg igår ja. Satt i Slottskogen och grillade med Issa, Ninni och Patrik. Mycket trevligt hade vi. Förutom när grillarna typ slocknade och brann om vartannat. Bestäm er, för helvete! Lite kul kuriosa då: På valborg förra året satt jag ute i regnskogen i Australien och halsade fizzy lemonade. Sen hittade jag en grön groda. Det var kul.

Om bara en liten stund ska jag och lillebrorsan in till stan och kolla på Wolverine! Det är något jag, helt ärligt, sett fram emot i flera år. Shit, vad jag har sett fram emot det! Hoppas nu bara att filmen lever upp till mina förväntningar, annars blir jag arg. Jag ställer mucho höga krav!


Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0