Sjuk?

Fan, vaknade med halsont imorse. Orkar inte bli sjuk igen. Fuck.

Har bestämt mig för att köpa en ny kamera. Hatar den skiten jag har nu. Visst tar den helt ok bilder ibland, men bara ibland. Men när jag vill ta närbilder och sånt, så blir det bara helt vitt. Och då blir jag sur. Och det är det ingen som orkar med. Så nu sitter jag och kollar efter en systemkamera. Har nästan bestämt mig för en Canon EOS 1000D. Kostar 4.229:-, men då är det utan objektiv. För 5.899:- får man med ett objektiv, men jag vet inte hur bra det är. Står nada om det. Får bli en tripp till affären idag och höra efter.

Kom precis på att jag måste ringa Boxer nu med. Har äntligen, efter en hel jävla månad, fått mitt extrakort + box, men det går inte att ställa in några jävla kanaler! Har redan varit och köpt en ny, svindyr antenn så... FUNKA!


Vet att jag lovat lite bilder idag också, kommer senare!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0