En mobil i käften.

Godmorgon!
När jag vaknade imorse kom jag på jag att jag glömt ta hand om mina nya akvarieväxter jag köpte igår. Inte så kul när växter för närmare 200kr dör bara för att jag är glömsk. Som tur var hade inget hänt, eftersom dom låg i flera plastpåsar för att inte läcka vatten. Plasten behåller ju fuktigheten, så det vara bara att sätta ner växterna fort som satan i karet.

Övrigt kul som hände igår då? Jo, jag och lillebrorsan satt och åt varsinn glass när jag fick för mig att ta kort på mig själv. Med glassen, alltså. Och efter att ha tagit X antal kort, tagit ner mobilen för att kolla om kortet blev bra, ta upp mobilen för att ta ett till kort, ta ner mobilen för att kolla... Ja, ni fattar. Så plötsligt när jag skulle ta ett kort igen, så upptäckte jag att min Twist inte alls smakade lika syrligt och gott längre. Detta berodde så klart på att jag nu försökte ta kort med Twisten, och hade mobilen i käften. Så kan det gå, så kan det gå. Vi fick oss ett gott skratt iaf.

Idag har jag mycket att göra, ska vara på Hisingen vid ett, innan det har jag 100 saker att göra och efter Hisingen ska jag ta en supersnabb runda inne i stan. När jag kommer hem så ska jag städa, städa och städa lite till. Sen så ska jag göra färdigt skissen till mammsens födelsedagstårta. Ja, jag vet att hon fyller år i slutet av augusti, och ja, jag vet att det bara är mitten av maj. Men jag gillar att planera saker!

Det kommer bli en trevåningstårta med bårder och rosor. Färgerna är inte bestämda än, men det lär bli mammsens favoritfärger, och det måste matcha med dukningen osv.


See you later!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hahahahahaha :P

2009-05-19 @ 14:26:55
URL: http://neonroza.blogg.se/
Postat av: Josse

Shit happens, du vet :P

2009-05-20 @ 00:29:56
URL: http://roriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0