Because we can, can, can!

Har precis kollat på Moulin Rouge med mammsen. Jävlar vad bra den är! Har fått en idé till en ny bloggdesign nu också som jag ska skissa ner lite snabbt, så att den inte försvinner i natt. Det har hänt förr, och det är mycket irriterande. Hinner knappt göra något på den i helgen, ska parta imon med Ninni och på söndag är det mors dag. Glöm inte! Då är det middag hos mormor och morfar som vanligt.

Har köpt tyg till en kjol jag ska sy också. Har designat en tutu-liknande tyllsak till korsetten, men jag orkar inte börja på den. Så det får bli till att inviga den nästa gång jag och Ninni drar ut.


Snart blir det sängen!
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0