What have I done?

En till lista...

Lovar du att vara ärlig? Absolut

Du heter: Josefin

Smeknamn: Josse, Zipper, Roriita

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Unchained Melody - Roy Orbison

Beroende av: Mina husdjur

Vem behöver du mest just nu:
Emme; TR och en pizza på det

Vad tror folk om dig? Ehh...ingen aning?

Stämmer det? Antagligen inte

Vad får du oftast komplimanger för? Min matlagning

Vad säger du för att imponera på någon?
Jag pratar inte, jag lagar mat

Hur imponerar man på dig? Genom att älska min mat

Brukar du skratta för dig själv? Alltid

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"Ja :) Det finns rosa tema på bdb nu :-D" från Ninni

Var bor du? Mölndal

Trivs du där: Nu och för alltid

Äger du några converse: Flera

Sprit, cider, vin eller öl: Cider och vin

Brukar du bli för full: Bara när jag dricker vin
Vad har du för mobiloperatör: Tele2

Är du allergisk mot något: Pencillin

Nästa mål i ditt liv: Börja plugga

Hur svarar du i mobilen: Hallååååå?!?!?

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
"Jag ringer dig om en stund."

Antal timmar sömn inatt: Vem fan tar tid?

Sov du ensam: Nej, jag har katt

Brukar du komma i tid: Oftast

När mår du bra: När jag leker hemmafru

När blev du fotad senast: Ikväll förhoppningsvis

Hur känner du dig nu: Varm och stressad

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och grått

Vad tycker du om fötter: Discusting!

Vad saknar du: Elliott och Joakim

Hade du en bra kväll igår: Ja, för fan

Favorit dryck på morgonen: Apelsinjuice

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: 00.00 - 01.00

Är du blyg? Ibland

Sysslar du med någon idrott: Byta tv-kanal-sporten

Vill du hellre ha mail än brev:
Jag älskar brev, jag känner mig speciell då

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej

Har du spytt offentligt: Inte vad jag kan minnas

Är du nöjd med ditt liv:
Hade kunnat vara bättre, hade kunnat vara sämre

Är du bortskämd: Hell no!

Vad gör du i morgon: Packar som vanligt

Vad är det värsta du vet? Knark är bajs

Vad behöver du just nu? Någon som packar åt mig

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Kirsten Dunst

Vad längtar du till? Sommaren

Har du bra vänner och äkta vänskap? Kan man aldrig veta

Vad använder du för shampoo? Gliss

Vad är det finaste du fått? Min kissekatt

En speciell dag du minns: Min 20-års fest

Hur gammal är du: Snart 22

Tycker du om någon just nu: Ja, min katt

Om fem månader: Pluggar förhoppningsvis, fyller år

Du samlar på: Rashundar i porslin... och fjädrar från mina fåglar

Gröna eller röda äppeln: Röda, red deliscious för att vara exakt

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma

Gillar du golf: Nej, jag hatar all sport

Vilken tid gick du upp idag: 10

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Ja

Vad ska du göra ikväll: Äta middag på Hard Rock Café

Är det okej att gråta: Absolut

När grät du senast:
Igår, när jag kollade på Jurassic Park. Panikångest.

Laddar du ner musik och film från Internet: Inga kommentarer

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Köpa alla filmer från min "To buy"-lista och skänka till djurhem

Bär du glasögon eller linser: Linser, snart glasögon också

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej, tycker faktiskt att det mesta ser crap ut

När går du upp ur sängen en helgmorgon:
Alla dagar är helg för mig

Har du piercing: Ja; lobes, navel, tunga och bröstvårta

Har du tatuering: Ja, sex stycken
Vill du gifta dig:
Ja, har redan planerat mitt bröllop i minsta detalj

Vill du ha barn: Ja, minst två

Solar du ofta: Nej

Är du bra på att laga mat: Om det inte framgått tidigare så, JA

Gillar du att dansa: Nej

Är du flygrädd: Sådär

Hur vig är du: Inte alls längre

Vad dricker du helst när du är törstig: Iskall apelsinjuice

Vilken är din favoritglass: Lemon Mousse Cheesecake från Baskin Robbins

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: Har inte bestämt mig ännu

Vad äter du helst när du ser på film: Chips och dip

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du tandläkarskräck: Ja, får lustgas för minsta sak

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Varken eller

Vilken ögonfärg har du: Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ofta

Biter du på naglarna: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Ehh...aldrig?

Senaste låt du hörde: What have I done - Anna Ternheim

Vad gör du på helgerna: Är hemma, softar, chillar, whatever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0