Making lasagne...

Eftersom min morfar ligger nyopererad nere i Skövde så höll jag ju, som tidigare nämnt, min mormor sällskap igår. Det var riktigt trevligt faktiskt. Vi tog en härlig promenad runt vårat kvarter; kollade på huset i Bifrost som brann i veckan och strosade runt på kyrkogården. Sen gick vi hem till henne och åt varsin semla. Riktigt mysigt :)

Och idag leker jag Florence Nightingale. Min lillebror vaknade med vattkoppor imorse, och eftersom jag ändå inte gör något särskilt på dagarna så kunde jag lika gärna åka upp hit och ta hand om honom.

Nu ska jag gå och göra lasage till middag.



Btw, någon som vet vart man kan köpa snygga fejkpistoler? Och inte några fula knallpulver här inte, utan sådana som ser ut som äkta Desert Eagles, men som inte är det. Någon?

Kommentarer
Postat av: Patrik

hobbex har/hade sådana förrut.....vet ej om de har sådana längre... vad ska du göra? Råna nåt eller? ;)

2009-03-05 @ 20:41:29
Postat av: Josse

Yes, har redan hittat mina pickaduller hos Hobbex :P Ska ha dom att cosplaya med :P

2009-03-06 @ 16:24:07
URL: http://roriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0