Uppe med tuppen!

Usch, idag tycker jag synd om mig själv. Måste gå upp tidigt och grejjer. Har redan varit uppe en timma, och egentligen är det inte tidigt, jag vet! Men ändå, jag är rätt van vid att sova länge nu. Hursom så är det inte därför det är synd om mig. Jag går gärna upp tidigt, det är bara det att jag inte kan äta frukost förrens tidigast 10. Men då är jag inte hemma, utan sitter på ett seminarie ute på Hisingen. Så därför är det synd om mig. Jag får alltså vänta tills efter att jag kommit hem innan jag kan få äta. Suck.

Dessutom ska jag kolla på pickaduller inne i stan efteråt.
Så jag åker liksom inte hem direkt.
Suck.


See you when I see you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0