My sweet baby!

Okej, det är officiellt. Jag har världens sötaste katt. Värsta Top Model-kissen är det. Checka bara in denna bilden:

You're sweet as candy! <3


Idag var första dagen för mig i ett program jag blivit hänvisad till av AF. Hade världens ångest imorse när jag vaknade och ville inte åka dit, men jag ångrar verkligen inte att jag gjorde det. Det var faktiskt riktigt kul. Eller ja, kul är kanske att ta i lite, men jag hade ju inte direkt tråkigt heller. Känns som att man kommer att få mer hjälp där än vad jag fick på AF. Men det beror ju också på att AF är pantade. Men det visste väl alla?

Denna bjuder jag på idag:

Blir alltid så glad när jag hör denna låten :)


See you when I see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0