Kära blogg(dag)bok!

Helgen har varit rätt lugn. I fredags hände det inte så mycket, förutom att jag som vanligt inte kunde somna p g a mina "kära" grannar. Igår åkte jag med mamma in till stan, för hon skulle på spa-besök som hon fått av mig i födelsedagspresent. Gissa om jag blev förvånad när tjejen som tog emot oss sa mitt namn också. Mamma skrattade åt mitt ansiktsuttryck rätt länge. Så igår fick jag min första ansiktsbehandling. Riktigt härligt, huden är len som en babyrumpa. Men fuck vad ont det gjorde vid ett tillfälle, tårarna rann kan jag erkänna.

Idag ska jag bara ta det lugnt och eventuellt städa lite.
Och såklart mysa med missen min.


See you when I see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0