Fullt upp.

Har inte skrivit på en vecka, i know.
Men jag har haft fullt upp.

Är mitt uppe i packandet, jag flyttar ju till helgen. Så det är därför. Kommer dessutom vara lite seg med skrivandet tills att jag kommit igång ordentligt sen. Flyttade ju, som nämt tidigare, mitt akvarie i söndags. Det tog 6 härliga timmar och 10 fullkomligt förstörda naglar. Men det var den absolut jobbigaste delen, och jag är grymt lättad att det är färdigt. En sak mindre att oroa sig för, liksom.

Idag är det våffeldagen, och det är väl kul. Men mina tankar går till min storebror i Mexico som vi inte har hört av på ett tag. Har inte sovit så bra på sista tiden, jag är för orolig.

Snälla, hör av dig!


Vi hörs när jag har tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0