Den ökände lövblåsar-mannen.

Igår hade Lost premiär. Mycket efterlängtat, kan jag säga. Idag har jag återigen varit ute på Hisingen, lika intressant som vanligt.  Efter mötet, så åkte jag in till stan för att handla lite. Morfar fyller 70 till helgen, så ett par presenter införskaffades. Dessutom så behövde jag något att kunna transportera vatten i. Flyttar ju om 1½ vecka, så på söndag börjar vi med mitt akvarie. Och eftersom det är ett fint litet kar på 180 l så blir det ju lite problem med vattnet. Ju mer vatten jag får med mig, desto bättre. Köpte fyra ihopfällbara vattendunkar på 15 l st, så jag får iaf med mig 60 l. Det duger. Köpte även en ny leksak till Iris, en liten albinomus på en pinne med fjädrar. Gissa hur länge den höll...

Sen när jag kom hem så stod det en lövblåsar-man ute på gården. Jag skulle slänga sopor som jag inte hunnit med imorse när jag hade bråttom, och gick förbi honom. Sen kunde jag inte se mer. Jag har något otalt med honom nu. Asshole.

Nu ska jag börja packa här hemma.
See you when I see you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0