Another funny one

Hittade en sån här rolig lista när jag rensade i min dator igår. Mina svar från 2003 var sjukt underhållande att läsa, men såpass tänker jag inte bjuda på mig. Ni får nöja er med dagens svar :)

Three words that sum you up: Spirituell, kärleksfull, gladlynt

Three cities you'd like to revisit: Sydney, Singapore, Rostock

What is the latest you've ever stayed up: 9 AM

Dreampet of your choise: En alldeles egen Calcifer

Fav sunglasses: Ray Ban Wayfarers

Fav shoes: Svarta pumps med rosett

Fav handbag: Svart kuvertväska i läder

Fav jewelry: Mina bismarck-smycken

Tattoos: Namn, stjärna, tribalsol, drake, fjäril, tigerlilja

Piercings: Tunga, navel, bröstvårta, lobes

In my mouth: 1,6 x 22 mm titanbarbell

In my head: Ett fullkomligt kaos

Wishing for: Fred på jorden...

Longing for: Mina pickaduller

After this: Filmtajm

Talking to: Mig själv och Iris

Eating: Min kända baconpaj

Wearing: Mysbyxor och linne. Sexy, huh?

Listening to: Labyrinth-soundtracket

Watching: Snart The Dark Crystal

When you die: Kremerad och begravd

Worst enemy: Alla som dissar Lady Croft

Deathly afraid of: Spindlar, clowner, luftballonger


Din tur, Ninster ;)


Kommentarer
Postat av: Ninni

Nu har jag gjort´den =P

2009-03-08 @ 20:34:04
URL: http://neonroza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0