In your face!

Nationaldagen idag ja. Trevligt.


Har varit inne i stan idag och kollat på fotboll på Heden med Ninni, Tina och Patrik. Jag och Ninni körde soldansen även idag, och tror ni inte att solen tittade fram? Vi är grymma som få! :)

Jag och Ninni våldgästade även Vänsterpartiets lilla valbord (stackarna fick ingen valstuga...) och stal varsin pin som vi så stolt bar omkring på. Dvs. flashade den i ansiktet på att Nationaldemokrater som fjantade omkring och delade ut flygblad. Hah! In your face!

Sen gick jag och Tina till Brasserie Lipp och åt varsin köttbit med ett glas vin till. Riktigt gott! Jag fick värsta komplicerade rätten; Entrécote med  potatis och valnötskaka, morotspuré, glacerade morötter och steksky eller något. Sen en massa goda och fina "dekorationer" till. Kakan var precis som en råraka, fast skuren som en tårtbit. Vattnas fortfarande i munnen på mig! :)


Nu: kolla film och käka godis.
Sen: kolla ännu mera film. Och äta popcorn.
Ännu senare: sooooooooova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0