With great vengeance and furious anger

Blev Pulp Fiction igår. Det kan mycket väl vara en av de bästa filmerna som någonsin gjorts. Så säger iofs jag om rätt många filmer, men när det gäller Tarantino-filmer så menar jag det verkligen. Älskar i princip allt han gjort!

Efter att filmen tagit slut igår, runt ett-tiden, så var det egentligen dags för sängen. Men jag blev så plötsligt grymt kalaspigg och partysugen. Så det blev att jag totalt flippade ur med min make-up. Det brukar sluta så...



Så här kul har jag alltid när jag leker med sminklådan :)
Lite kul kuriosa: Jag blev inte "trött" förrens strax innan tre i morse...

I morgon ska jag äntligen klippa mig! Blev lite osäker på hur först, jag hade ju en bestämd frisyr i tankarna som jag inte ville avslöja, men jag kom fram till att det inte funkar till mitt hår. Har alldeles för tunnt babyhår för att kunna ha en sån frisyr, vilket är synd för jag hade nog passat grymt bra i den. Men den frisyren jag har bestämt mig för nu är inte helt olik, dessutom tror jag att den funkar på mitt tunna hår. Vi får väl se, vi får väl se.


Nu: städa...
Sen: familjen kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0