Counting flowers on the wall.

En sån helg. Spelningen i fredags var hur bra som helst! Mindre bra var det att varenda kotte i lokalen fick världens energikick och hoppade kors och tvärs in i folk. En kille var så glad att han gång på gång hoppade in i mig, och detta var innan förbandet ens börjat spela. Då höll jag på att hamna i slagsmål.

Inget hände dock, han såg väl på mig att jag inte var rätta personen att bråka med... *harkel* Då hade han gått hem med en näsa mindre... *harkel*

Blev ingen utgång efteråt. Både jag och Tina fick våra fötter sönderhoppade, och söndertrampade. Mindre kul. Blev inte att jag tog så mycket kort heller. Tina tog desto fler, och så fort jag fått lägga vantarna på hennes bilder slänger jag upp dom här :)

Jag har äntligen skannat in min tatueringsskiss. Gjorde färdigt den för typ 2 månader sen kanske, men har inte orkat skanna in skiten innan. Tyvärr så kunde man knappt se något på skissen. Dumma jag trodde att man kunde skanna in en blyertsskiss, men det gick ju så klart inte. Så jag gjorde en kollageliknande skiss i Paint.net istället. Så, as promised, här är min färdiga skiss! :)


Fan, detta kommer bli hur bra som helst! De tre blommorna på rad är däremot lite större än vad jag tänkt ha i verkligheten. Sen har jag inte bestämt mig för om jag ska fortsätta på black and grey-temat, eller om jag faktiskt ska våga mig på att färga blommorna. Rosa tänkte jag i så fall. Vad tror ni?

Nu: Promenad med hundarna.
Sen: Städa, ringa veterinären, städa. Städa.

Kommentarer
Postat av: Ninni

rosa, rosa!! :P as fint bejb ju :P

2009-06-15 @ 13:11:22
URL: http://neonroza.blogg.se/
Postat av: Josse

Yay! :D Tack :D Har nog bestämt mig för att göra blommorna rosa nu :)

2009-06-15 @ 13:54:30
URL: http://roriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0