BR istället för RB.

Big whop, jag laddade aldrig min kamera igår. Därför tog jag aldrig heller några kort. Ni får nöja er med dessa så länge.


Bild 1 & 2 visar hur mitt hår såg ut innan klippningen. Schletet och jävligt, alltså. Bild 3 är tagen direkt efter att jag klippt mig. Notera att jag har samma kläder på mig. Snacka om stor variation i garderoben, med tanke på att bilderna är tagna med nästan 5 månaders mellanrum. Bild 4 togs igår morse, och detta är då den nya färgen.

Ikväll är det Trädgårn och Björn Rosenström som gäller för mig!
Därför måste jag nu ladda min kamera.
Jag lovar!


Nu: Fixa, promenera, handla, städa osv...
Sen: Fixa igen, Trädgårn, party!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0