Grrrr baby, very grrrr!

Jag har blivit sjuk! :(

Kunde knappt somna inatt, och när jag väl lyckades vaknade jag hela tiden igen. Usch! Hatar verkligen sånt. Hade ju tänkt träna stenhårt denna veckan, men det går ju inte nu. Körde ett 90 minuters pass på gymmet med Tina igår, det får väl räcka för denna veckan då... Får hoppas att jag hinner friska till under helgen, för jag är så sjukt taggad nu!

Idag var jag med Tina på NK där hon klippte sig, sen gick vi på bio. Hade inte bestämt någon innan, utan vi ville bara välja en på måfå. Är så skönt att göra så ibland, för då blir man inte lika besviken om filmen är dålig som om man hade bokat biljetterna i förväg och verkligen varit förväntansfull. Vi såg iaf The Hangover. Har velat se den ett bra tag, men inte haft tid.


Så jävla bra! Det var längesen jag skrattade så här mycket! Eller ja, iofs så skrattar jag och Tina åt i princip alla filmer vi kollar på, men denna var riktigt, riktigt rolig. Speciellt när den lille japanska/kinesiska mannen hoppar upp ur bagageluckan. Han hade ingen penis. Då skrattade vi. Och det slutade inte där, utan vi pratade om detta hela vägen hem också. Och då skrattade vi lite till. Vi är lite speciella, vi två.

Dessutom är Bradley Cooper så sjukt jävla het! Jag satt seriöst och dreglade i biosalongen. Han är egentligen den enda anledningen till att jag ville se filmen från början. Damn! Grrrr baby, very grrrr!


Nu ska jag slå på Con Air, sen blir det sängen.
Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0