Xbox-support på Norrländska.

Ja. Det enda jag förstod var att jag skulle skicka in skiten. I en neutral kartong, dessutom. Krav!

Är nyss hemkommen från Maxi. Jag gillar att handla mat av någon anledning. Vet inte varför, men jag har alltid gjort det. Klart, det var ju mycket roligare förr när jag fick åka och handla mat med pappas kort. Inte riktigt lika kul när man betalar själv. Det blev förresten två till filmer idag. Nästan så att man skäms. Men denna gången blev det inte något impulsköp, utan två favoriter; Pretty Woman och Dirty Dancing. Riktiga tjejfilmer, but I like them.

Nu sitter jag här och lyssnar på Chris Isaak och planerar min tjejkväll jag ska ha om tre veckor. Fan vad jag längtar! Det kommer bli så sjukt kul!
Be there, or be square!
Det kommer en tjej från ett företag med en väska. I denna väska har hon lite olika roliga saker. Resten får ni klura ut själva.

Nu ska jag slava vid spisen en stund.
Ciao!


6 days to Iris <3

Kommentarer
Postat av: Ninni

Haha Jag kommer ;) om jag får:P Tina sa att jag skulle till dig iaf ;)

2009-01-12 @ 23:21:59
URL: http://neonroza.blogg.se/
Postat av: Josse

Ja, det är klart att du får komma! :D Jag har inte hunnit skicka ut några inbjudningar än, bara :P

2009-01-13 @ 11:36:01
URL: http://roriita.blogg.se/
Postat av: Patrik

haha, det låter som en spännande väska för er, tur att man slipper vara med och höra "kacklet" :)

2009-01-14 @ 13:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0