Tough life!

Min übersega uppdatering denna gången beror på att jag haft så sjukt mycket att göra de senaste dagarna. Igår fyllde pappsen och Tina år. Grattis! Idag fyller Jenny år. Grattis!

Själv sitter jag här med Tilda i knät, hon har slaggat här i natt. Haha! Vi ska till farbror Doktorn nämligen, så då tyckte vi alla att det var bäst om hon följde med mig hem direkt igår. Annars skulle jag fått stressa som satan för att hinna åka hem till päronen och hämta henne. Men innan vi ska till farbror Doktorn så ska vi hinna med en liten tripp till godisaffären lovade jag henne. Klart sötnosen ska ha godis när hon måste ta en spruta.

Nu är det bara 1½ vecka kvar tills min bebis kommer hem!
Jag längtar som satan!


Hörs senare!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0