Mitt nya husdjur!

Nej, det är inte min lilla bebis Iris jag pratar om. Hon kommer inte hem förrens på söndag.

Jag fick ett nytt husdjur igår på Plantagen. Fattar ni hur man kan åka till Plantagen och komma hem med ett husdjur?


Jag tänkte kalla honom Per-Arne.

Idag städar jag bort julen. Och lyssnar på Moby. Och hittar på finurliga tävlingar till min stundande tjejkväll. Tävlingar? tänker säkert ni nu, men jag avslöjar nada. Tina är så sjukt nyfiken, så det kan hon allt fortsätta med. Hah!

Imorgon är det D-Day. Ni vet, när Columbus seglade på böljan blå? Hursom, så kommer min stora broder hem imorgon igen. Sen åker han till Mexico på obestämd tid. Buhu! Kan någon hjälpa mig att övertala honom att inte åka?!?!?!


Tomtarna väntar!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ninni

åååå vad söt han var =) haha, får jag klappa han när jag hälsar på?? =)

2009-01-14 @ 15:42:52
URL: http://neonroza.blogg.se/
Postat av: Patrik

det är ju inget djur :) det är en växt ur släktet karnivora, :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0