Tears are falling, and I feel the pain..

Idag har jag varit i Kungälv och handlat hos Tårtdecor. Skitkul!
Gick på över 700 spänn. Mindre kul...

Drömmer om en DI-utbildning! Vet inte riktigt när min utbildning hos Nail Team Sweden börjar, jag vet ju inte när jag kommer in ännu. Men efter att jag utbildat mig så ska jag jobba ihop lite pengar, sen flytta till el Stockholmo och söka in på DI. Fatta vad roligt! Utbildningen för Mask och Perukdesign är på 180 hp och 6 heltidsterminer. Men för att få sitt livs dröm uppfylld är det väl värt den tiden?

Nu sitter jag och knåpar ihop en inköpslista för veckans alla middagar.
Jippie....

Detta lyssnar jag på! :)

Kommentarer
Postat av: Ninni

Du får inte flytta!! Nu blev jag ledsen ju :(!!!

2009-08-10 @ 19:15:19
URL: http://neonroza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0