My new shoes.

Idag fyller min darling Emme 22 hela år! Grattis, babe! Hoppas du blev nöjd med dina presenter! En köss på det!

Var hos inköparen igår och hörde med henne om priset på pumpsen i det tidigare inlägget. Det skulle hamna på ca 750:- paret. Jag kände att det var lite mer än jag hade råd, eller lust, att lägga ut just nu. Så jag hittade dessa istället idag på Bianco.

De är mycket snyggare i verkligheten än på bild. Slänger upp ett kort nån dag. De skulle finnas i leopardprint också, men tyvärr hade ingen Biancobutik köpt in dem. Så det får bli att jag köper de från USA iaf. Men det är dem klart värda tycker jag.

Sitter och funderar på min nästa tatuering också. Ska bygga på min fjäril jag har på foten, och jag har fått lite ideér. Ska sätta mig och göra några skisser. Feedback på det sen, tack!


Nu blir det film och popcorn!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0